de paște

plouă de Paște

cernut, liniștit

Paște tihnit

am auzit

a nu știu câta oară

din cărțile sfinte

de taină-nțeles

ascuns în cuvinte

sortiților să moară

zadarnică

teama de moarte

să le spulbere iară

Hristosul învie

oglinzi

din mituri străvechi

trăim euforic

metaforic murim

menirea ne este

doar să iubim

cu pâine și vin

putem petrece

înainte de-a trece

Acest articol a fost publicat în carte de colorat vise și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la de paște

  1. poezie, indemn, sfat, tainica rasplata metaforica-n fapta murim si inviem cu Dumnezeu laolalta, dar pana atunci… iubirea ne scapa.

    • Eu trec cam rar pe aici, așa că și răspunsul meu vine cu mare întârziere. Scuze. Ce n-ați înțeles, că mie mi se pare criptic spre ciudat comentariul dumneavoastră? Ș-apoi eu n-am pomenit de nicio răsplată… Răsplata și pedeapsa sunt invenții popești.

Lasă un răspuns

