Urare

i1

din satul meu

ascuns

sub  ceață și ninsoare

eu vă doresc

 în inimi sărbătoare

Crăciun tihnit

și fericire

un an mai plin

de pace și iubire

Acest articol a fost publicat în de altele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Urare

  1. nikuslim spune:

    Multumesc, la fel si dumneavoastra !

  2. Gyuri L. spune:

    Nu stiu cui se adreseaza, dar, din moment ce am ajuns s-o citesc si „io”,inseamna ca „beneficiez” si
    eu de continut.Din cite urari am primit de-a lungul anilor,consider ca-i cea mai frumoasa si desteapta urare.!(chiar daca-i luata de undeva…)Ma bucur ca esti bine si traiesti(bine).Iti doresc si eu, sanatate, in primul rind si in rest cam tot ce se doreste cu aceste ocazii!(sper sa ajunga si la tine aceste rinduri ca de pe „feisbucu” meu ai disparut si nici io nu prea intru in ultima vreme)

Lasă un răspuns

