de iarnă

mâine aş vrea
să mă scol
mai târziu
într-un loc
să mă trag
aproape de foc
să sorb fierbinte
cafeaua în pripă
să pufăi apoi
din ciotul de pipă
s-aud cum trosneşte
bradul în sobă
să stau cu motanul
la leneşă vorbă
să simt cum afară
se-aşterne zăpadă
cum vântul adună
troiene grămadă…

mâine aş vrea
să mă scol
mai târziu
sau… deloc
căci n-are haz
traiul la bloc
iar vântul nebun
adună gunoaie
şi gureşi ţiganii
scurmă prin zoaie
oameni se scurg
bântuiţi de nevroze
infirme clipesc
reclamele roze
tramvaie-şi zgâlţâie
rugina pe şine
şi în oraş uitată
iarna nu vine

Acest articol a fost publicat în carte de colorat vise și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la de iarnă

  1. Matei Bitea spune:

    fain. eu am avut toate astea. sper sa le am din nou, daca atunci cand voi primi un sat nou va mai exista o astfel de lume…

Lasă un răspuns

