cainele si politia

În ce ţară ciudată trăim! Legile îi vizează mereu pe cei care le respectă, ei au mereu de făcut drumuri, de cerut adeverinţe, caziere şi alte minuni. Ce vreau să spun, trebuie să-mi înregistrez câinele la poliţie… Să nu se creadă că nu înţeleg esenţa problemei: un câine de talie mare sau mijlocie, dresat greşit poate fi un adevărat pericol. E drept, ca să deţii un astfel de câine trebuie să fii în deplinătatea facultăţilor mintale, ca nu cumva să-l transformi într-o armă cu patru picioare. Ei bine, câinele meu are 12 ani, e pe jumătate orb şi nici nu prea aude… Dar, cu 12 ani în urmă, când la ProTV isteria cu pitbulii şi neamurile lor era în vogă  şi toţi erau câini de luptă, o adevărată ameninţare pentru proştii pe două picioare, am mers la poliţie să-l înregistrez, şi am fost luat în râs…N-aveau formulare, nu ştiau mare lucru despre legea care tocmai intrase în vigoare şi am fost trimis să stau liniştit acasă. După 12 ani s-a trezit şi poliţia: vor adeverinţă că sunt normal, vor să le aduc şi cazierul… Culmea, pe un alt computer din cadrul aceleaşi instituţii, pe care şi eu o subvenţionez, cazierul meu există. Ei nu, ei nu pot cere date despre mine colegilor lor,  trebuie să merg eu, să stau la coadă, să-l cer personal şi… să mai dau un ban… În sfârşit le voi face pe toate. Nu te poţi pune cu poliţia. Dacă nu eşti tuciuriu sau interlop, pe poliţişti nu îi încearcă nici un fel de timiditate, te tratează de sus şi te tutuiesc fără jenă.

Stau şi mă întreb, şi nu e frumos ce voi spune, dar celor care toarnă copii şi îi aşează apoi la colţ de stradă, la ţigani mă refer, le cere cineva vreun certificat cum că ar fi normali, vreun cazier? Nu. Deci nici nu contează că sunt iresponsabili, că fac copii pe care îi abandonează pe uliţe, că fac copii doar să le bea alocaţia şi să-i scoată la cerşit… Ei da, ei sunt oameni, nu câini… când îi vezi de departe, zici, uite, nişte oameni! N-o să mă creadă nimeni că nu am nimic cu ţiganii… N-am.  Ei n-au nici o vină iar România e ţara lor, ţara în care fac ce vor.

 

 

Acest articol a fost publicat în de altele și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

