tata

sărman tatăl meu
nu poate să-mi scrie
că-n lumea-i de umbre
nu are hârtie
mă chemă adesea
să umblu pribeag
să-l sprijin pe cale
cu pas de moşneag
mă fac că n-aud
dar tare m-aş duce
căci dor mă-ncearcă
amarnic de dulce
da’ poate-nţelege
că nu mi-e de ducă
că nu-i încă timpul
să fiu iar nălucă

ne-om întâlni odată
în veşnicia zării
să ai puţin răbdare
că până-i sorocul
mai stau pe aicea
să îmi chinui norocul 

tu spune celorlalţi
că nu i-am dat uitării
că-mi vin mereu în minte
ca valurile mării
şi de o fi cumva
să ieşi în calea bunicii
să-i spui c-am dat
de mâncare pisicii
că pâinea o fac în cuptor
că de vorba-i blajină
mă frânge un dor 

pe bunul tău tată
de-l vezi în vreun loc
să-l duci la căldură
aproape de foc
să-ţi spună  poveşti
de un balaur
de peşti şi oiţe
cu lâna de aur 

de mine de-ntreabă
să spui tuturor
că n-am a mă plânge
oleacă-s cam trist
da’ asta-i în sânge
doar mamei
să nu-i spui nimic
sau spune-i un pic
ceva s-o dezlege
că-n lume iubirea
e singura lege 

tu hodine-n pace
că eu te mai chem
când soarele-i dus
şi luna e ghem
de unde eşti sus
între soare şi lună
să-ţi spun noapte bună

Acest articol a fost publicat în carte de colorat vise și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la tata

  1. Aramar spune:

    Exceptional!

  2. Cristina spune:

    Frumos….
    Azi este ziua celor care nu mai sunt printre noi…dar sufletul lor este vesnic in ininiile noastre..este o zi trista ….toti avem pe cineva drag care nu mai este printre noi…dar amintirea
    lor ramane vie…D-zeu sa-i odihneasca si sa le lumineze calea !

Lasă un răspuns

