ton cu orez şi legume

Odată, întors dintr-o excursie, am fost neplăcut surprins de frigiderul gol şi de foamea care-mi dădea necruțătoare târcoale.  Am constatat că deşi nu aveam pâine în casă ceva de mâncare exista totuşi. Aveam vin alb, o conservă de ton, ceapă, 2 gogoşari, 2 roşii, orez şi nişte buruieni uscate, cimbru şi frunze de pătrunjel. Din aceste ingrediente s-a născut în 20 de minute o mâncare ce mi s-a părut nespus de gustoasă.  Să fi fost doar foamea de vină?

Preparare. Orezul l-am pus la fiert după ce l-am prăjit vreo 3 minute în ulei încins. Între timp am tăiat ceapa solzi şi gogoşarii în feliuţe de vreo 3 centimetri şi le-am sotat în untdelemn încins. Când au dat semne că s-au înmuiat le-am răcorit cu 50ml de vin alb şi după vreo 2 minute am adăugat roşiile tăiate cubuleţe.

Am lăsat totul sa fiarbă mocnit vreo 6 minute şi am asezonat cu cimbru, boia iute, piper şi frunze de pătrunjel uscate. La final am adăugat conserva de ton cu sos şi ulei cu tot şi i-am dat voie să se cunoască cu legumele cam 3-4 minute.

Atât. Le-am servit lângă orezul fiert.

Poftă  bună!

Acest articol a fost publicat în la cratita și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

