salată cu bacon, ardei şi orez

Tuturor ni se întâmplă să ne procopsim cu niște orez fiert rămas de la o masa din ziua anterioară şi să nu știm ce face cu el. În astfel de momente de cumpănă ne putem gândi să încropim o salată simplă şi rapidă care poate ține loc de mic dejun, de masă de seară sau de gustare la birou, etc.

Ei, ce-am zis pană acuma e un soi de pretext; adevărul e că primisem o rețetă de mâncare chinezească de la o cunostință din Norvegia, pe care promisesem că s-o prepar şi s-o public pe blog dar, neavând timp s-o recitesc în dimineața cu pricina, am făcut cum am crezut eu de cuviință. Îmi pare rău Cristina! Pe de altă parte, îmi pare bine, a ieșit ceva interesant şi gustos.

Ingrediente: pentru 2 porții, 5 feliuţe de şuncă (ori ceva asemănător şi nu foarte sărat), un ardei gras (galben sau roşu… Eu am fost norocos, am dat peste unul care era şi galben şi roşu ), o jumătate de ardei iute, 2 castraveți murați, vreo 2 polonice de orez fiert, o lingură de untdelemn, pătrunjel verde, una, două o lingurițe de sos de soia.

Prepararea durează între 3 şi 5 minute. Facem cubulețe șunca şi punem la prăjit.

Procedăm la fel cu ardeiul şi ardeiul iute. Nu le prăjim prea tare, căci ardeiul trebuie sa fie al dente, deci nu foarte pătruns.

Spre final adăugăm orezul fiert, îl lăsăm pe foc cam 30 de secunde și e gata.

Adăugam castravetele murat tăiat cubulețe, pătrunjelul verde, sosul de soia și am terminat.

Poftă bună!

Acest articol a fost publicat în la cratita și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

