banc

Un om mai mărunțel sta trist într-o crâșmă, cu o bere  în față. Intră un bărbat zdravăn. Îl bate pe cel  micuț pe umăr şi-i bea berea. Micuțul începe să plângă… Zdrahonul strigă la el, privindu-l cu milă:

– Hei, ce te smiorcăi aşa… pentru o bere?
– Ei, nu numai pentru asta. Uite… azi-dimineaţă m-a părasit nevasta, mi-a golit contul la bancă… mi-a lăsat casa goală!  Pe urmă m-au şi concediat! Nu am mai vrut să trăiesc…m-am aşezat pe şina de cale ferată şi trenul trece pe  lângă mine!  Am vrut să mă spânzur şi s-a rupt frânghia şi craca!  Am vrut să mă împuşc dar s-a blocat revolverul!  Şi acum, din ultimii bani, îmi cumpăr o bere, torn  otravă în ea… şi vii tu ca un bou şi mi-o bei.

Acest articol a fost publicat în de altele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

