incredibil

Am găsit pe facebook ceva incredibil și nu m-am putut abține să nu dau mai departe. Trebuie văzut și ținut minte.  Bănuiam eu că sunt înconjurat de… nici nu știu cum să le zic, că dacă le zic tâmpiți e mai mult o alintare. Se mira cineva când declaram că nu merg la biserică, că mi se pare că acolo sunt înconjurat de energii negative… Ei bine, acum sunt sigur că e așa. Se pare că prostia nu rămâne doar la posesor ci poluează și mediul. Nu încetez să mă minunez: dacă oamenii ca ăștia alcătuiesc grosul electoratului românesc, n-are nici un rost să ne mirăm că ne merge prost… Asta e. Fatalismul nostru e perfect îndreptățit. Weekend voios!

Acest articol a fost publicat în de altele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

