colind

Trecem printr-un sezon extrem de dulceag,  câteodată greţos de dulceag, când toţi oamenii par animaţi de gânduri bune şi urează la greu semenilor tot felul de lucruri sau le trimit felicitări electronice şi SMS-uri care încep cu „Fie ca...”, „Sfintele Sărbători să vă…” „Anul nou să… „ şi se încheie cu „…sănătate, prosperitate, bucurii şi tot ce vă doriţi”. Străbat cu greu prin această mare de gânduri bune, nu pentru că eu nu le-aş dori binele semenilor mei, dar ca orice român care se respectă, tare mi-e teamă din partea lor de un simulacru. Până şi şeful meu, care în vară  nici nu vroia să audă de concedii, mi-a semnat zâmbind cererea cu 14 zile de odihnă. Ce să mai zic, mă bucur că, în sfârşit, o pot ţine într-un picnic, un pescuit şi-o plajă!  

Pentru acestea multe, îmi iau totuşi nişte precauţii şi prefer „fără zahar”:

PS. Mulţumesc tuturor acelora care mi-au urat ieri La mulţi ani!… Pe ei nu-i bănuiesc de nimic. Nici pe cei care nu mi-au urat nimic nu-i bănuiesc. Şi lor le mulţumesc din suflet.
Acest articol a fost publicat în de altele, vorbe și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

