vitralii zburătoare

Natura e mereu surprinzătoare, mereu ne arată că multe lucruri le-a inventat înaintea noastră. Vitraliul, de exemplu, nu-i o găselniţă omenească, ea aparţine unui fluture din America Centrală, care l-a inventat cu mult înainte, pe când omul nici nu ştia să scrijelească liniuţe prin peşteri.

Acest articol a fost publicat în vorbe și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la vitralii zburătoare

  1. Liliana spune:

    Mircea, n-am reusit pina acum sa iti scriu ce mult imi plac articolole tale!! De-abia astept sa mai apara cite unul, curioasa sa vad despre ce mai scrii. Retetele imi amintesc tare mult de anii cind le mincam. Aici numai fac chiar asa de des cele mai multe dintre ele. Am si uitat de ghiveciul de legume pina cind l-am regasit in rindurile tale. Iar pastele cu ciuperci sint nebunie. Si noua ne plac ciupercile tare mult. Incercam sa mincam cu tot ce avem ca si Lis cu ketchup-ul. Il pune pe aproape tot ce maninca.
    Si ce mai e nou? De-abia asteptam sa citim.Love,Liliana

  2. mirceateorean spune:

    Reţetele acestea le citesc cu nostalgie oameni răspândiţi pe te miri unde, Germania, Cehia, Italia, Canada, Statele Unite, Thailanda, Norvegia… Descopăr că am prieteni peste tot. Mă bucur că le citeşti şi tu. Vi le dedic şi vouă şi tuturor celor care vor să-şi amintească, să încerce, să descopere, să experimenteze. Se pare că am înfiinţat blogul ca autor de carte şi îl ţin în picioare ca redactor de reţete culinare. Nu-mi pare rău. Gătiţi cu mine! Poftă bună!

Lasă un răspuns

