pretext

Până mai ieri eram un om obişnuit. De-acuma, că unii, mai în glumă mai în zeflemea, îmi zic scriitor, mă flatez cu gândul că n-aş mai fi şi mă văd obligat să mai fac ceva… Am făcut un blog. De fapt, nimic deosebit, că în ziua de azi, blog are toată lumea. E ca şi cum ţi-ai lua un câine şi ai ieşi cu el în lume – când treci singur pe stradă nu te observă nici dracu’ dar când ieşi cu căţelul, altă poveste, te mai bagă oamenii în seamă şi zic: – Uite ce a scos câinele la plimbare!
Aşa şi cu blog-ul, te mai scoate din casă, să se uite lumea ca la urs şi să-şi dea coate: Ce-o mai fi vrând şi omul acesta, de iese cu marfa-n drum?
Chiar aşa, ce vreau? Mai nimic. Nu demult, mi s-a întâmplat o treabă, am publicat o carte. Întâmplarea a făcut s-o public în Italia dar oamenii s-au gândit să-mi tipărească câteva exemplare şi în limba română să am cu ce mă mândri prin vecini. Ei bine, exemplarele astea sunt pentru voi, pentru cine le-o vrea. Câteva pagini puteţi răsfoi chiar aici iar dacă vreţi toată cartea îmi scrieţi şi vi-o trimit. Ş-apoi, după ce o citiţi în întregime, putem discuta, dacă avem ce, îmi puteţi spune dacă s-o public sau nu şi în ţară. Cam asta e, cu gândul acesta am deschis blogul.

Acest articol a fost publicat în vorbe și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la pretext

  1. Alina spune:

    Bun venit in „blogosfera”. Am citit (deocamdata) articolele tale despre bucatareala si imi amintesti foarte mult de Sergiu Singer. E un compliment:). Mai vin pe aici.

  2. danamony spune:

    Ceea ce scrii si mai ales cum scrii m-a impresionat.
    Felicitari si bafta in continuare!

Lasă un răspuns

